به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر سنجابی روز پنجشنبه در جلسه اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: انتخابات در عرصه داخلی و بین المللی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از این رو مردم نیز باید در این عرصه مشارکت بسیار گسترده داشته باشند.
وی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی و ضرورت سلامت و صحت برگزاری این رویداد مهم اظهار کرد: اعضای هیات های اجرایی و نظارت و ستاد انتخابات شهرستان باید 2 اصل امانتداری و بی طرفی را رعایت کنند زیرا امانت از آرای مردم می تواند سلامت و نشاط جامعه را به دنبال داشته باشد.
فرماندارسرپل ذهاب بیان کرد: حضور افرادی اصلح در هیات اجرایی گامی مثبت و موثر در جهت برگزاری این مانور عظیم سیاسی و اجتماعی کشور است و این هیات باید به عنوان امین مردم، تمام تلاش خود را در صیانت از آرای آن ها داشته باشند.
سنجابی اضافه کرد که هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی در تلاش هستند تا فضای امن و مورد اطمینانی برای مردم در انتخابات پیش رو مهیا شود تا ملت در پای صندوق های اخذ رای حضوری گسترده و دشمن شکن داشته باشند.
وی افزود: برگزاری انتخابات یکی از مهم ترین وظایف فرمانداری ها در کنار تامین امنیت در شهرستان است که در این راستا باید در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم تلاش شود.
فرماندار سرپل ذهاب با بیان این که در مجموع 69 داوطلب در حوزه انتخابیه سرپل ذهاب تایید صلاحیت شدند، گفت: از مجموع 75 داوطلبی که برای عضویت در شورای اسلامی شهر ثبت نام کردند، سه تن رد صلاحیت و سه تن نیز انصراف خود را از نامزد شدن در انتخابات 29 اردیبهشت ماه اعلام کرده اند.
وی افزود: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای سرپل ذهاب، 102 شعبه با 285 صندوق رای پیش بینی شد که از این تعداد 183 صندوق مربوط به پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و 102 صندوق مربوط به ریاست جمهوری است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه دارای بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق است.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.