به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش در جلسه آموزش کاربران شعب اخذ رای انتخابات شوراهای اسلامی شهر آستارا اظهار داشت: در فرایند جدید و الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر آستارا، آرای مردم را به نحو مطلوب جمع آوری و صیانت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: هرچند همه انتخابات ها در جمهوری اسلامی ایران به صورت سالم و رقابتی برگزار شده است، با این حال دولت تدبیر و امید تصمیم گرفته است با الکترونیکی کردن رای گیری، شفاف سازی در انتخابات را مد نظر قرار دهد.
به گفته فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا، این روش اطمینان بخشی بهتر و بیشتری به مردم می دهد و الکترونیکی شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر آستارا در این دوره تجربه خوبی برای آینده خواهد بود.
او اظهار کرد: هر اندازه آشنایی، دقت و سرعت عمل متصدیان انتخابات با روش الکترونیکی بیشتر باشد، اعتمادسازی بین مردم را افزایش خواهیم داد و آمادگی بهتری برای آینده خواهیم داشت.
فرماندار آستارا اضافه کرد: از آنجاییکه این روش به صورت آزمونه انجام می گیرد، امکان بروز مشکلاتی وجود دارد ولی پیش بینی های لازم توسط وزارت کشور و استانداری ها صورت گرفته و در شهرستان آستارا امکانات لازم برای آن مهیاست.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 98.64 درصد مردم این شهرستان در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت کرده بودند.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.