به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، سرهنگ دوم پاسدار سید اکبر قاسمی در نشست روشنگری و بصیرت افزایی با موضوع تبیین گفتمان ولایت در مسجد جامع رضوانشهر افزود: همزمان با پیروزی انقلاب نوپای اسلامی در کشور ایران، دشمنان نیز از راه های مختلف در صدد ضربه زدن به پیکر این نظام برآمدند و دست به ترور نخبگان و مردم مومن و انقلابی زدند و در نهایت 17 هزار نفر از افراد بی گناه جامعه از راه ترور به شهادت رسیدند.
وی در خصوص جنگ تحمیلی با عراق نیز گفت: در طول سالهای دفاع مقدس تنها با کشور عراق نمی جنگیدیم بلکه حدود 37 الی 38 کشور به جنگ مستقیم با ما وارد عمل شده بودند و نیرو هایی که به اسارات ما در آمده بودند از ملیت های مختلف بودند.
فرمانده سپاه رضوانشهر افزود: امروز اگر امنیت و آرامش در کشور حاکم است و مسئولان در فضای امن و آرام تصمیم گیری میکنند باید بدانند که مدیون شهدا و خانواده های معظم آنان هستند.
قاسمی خاطر نشان کرد: وقتی دشمن دید از راه جنگ مسلحانه قادر به انجام کار علیه ما نیست به جنگ نرم روی آورد و از این طریق در صدد تخریب ارزش های حاکم در جامعه شد.
وی بیان کرد: حضور آگاهانه ملت در راهپیمایی ها و انتخابات از مهمترین راه های حمایت و طرفداری از نظام محسوب می شود.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

***
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، سرنوشت کشور را رقم خواهد زد و منجر به تقویت نظام جمهوری اسلامی در همه جهات خواهد شد.
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در جمع بسیجیان آستارا در مسجد محمد رسول الله این شهرستان افزود: انتخابات در انحصار فرد و گروه خاصی نیست و باید همه مردم با تمام سلایق فکری و سیاسی در روز 29 اردیبهشت ماه برای خلق حماسه ای دیگر حاضر شوند.
وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار هر چه بیشتر نظام را به دنبال دارد، اظهار کرد: ملت باید حضور پرشور و آگاهانه داشته باشند و مشارکت همه جانبه مردم، معادلات جهانی را به نفع کشورمان تغییر خواهد داد.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری باید با انتخاب آگاهانه همراه باشد، تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان بهترین معیار انتخاب افراد اصلح است و باید مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گیرد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد، 58 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی دادن هستند و در انتخابات گذشته ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 98.64 درصد مردم آستارا مشارکت کرده بودند.
خبرنگاران : گواهی ، یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124 /6070 / 7293
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.