به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اکبر ورمقانی روز دوشنبه در همایش ناظران امین در سالن آموزشکده فنی و حرفه ای سقز افزود: حفاظت از آرای مردم و توجه به قانون از اصول اساسی انتخابات است که باید مد نظر مجریان و ناظران باشد.
وی افزود: آنچه مدنظر مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و همه دلسوزان نظام است، حضور حداکثری و حفاظت از آرای مردم به عنوان حق الناس توسط برگزار کنندگان مجریان و هیات های چندگانه است.
او اظهار کرد: از اصول اساسی انتخابات، مردم هستند و در همه انتخابات گذشته، با حضور پرشور آنان، توطئه های دشمنان اسلام و نظام نقش بر آب شده است.
رئیس دفتر شورای نگهبان استان کردستان هم با بیان اینکه، از ارکان اصلی انتخابات، مردم، نامزدها، قانون، عوامل اجرایی، نظارت، امنیت و سلامت انتخابات است، اظهار کرد: شورای نگهبان به دور از مسایل گروهی، سیاسی، حزبی، جناحی و قبیله ای حرکت خواهد کرد.
بهروز مهتابی، اضافه کرد: ترکیب نامزدها، تمکین به قانون توسط عوامل اجرایی، هواداران، نامزدها و برگزار کنندگان و هیات نظارات بر انتخابات باید همواره مد نظر باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان نیز با بیان اینکه، مردم پاسبان و پاسدار انقلاب هستند، افزود: شرکت همیشه و پرشور مردم در انتخابات، نشان دهنده اعتماد مردم به عنوان ولی نعمتان به مبانی انقلاب است.
حجت الاسلام علیرضا باباشاهی افزود: انقلاب ایران اسلامی به عنوان یک انقلاب مردمی، فرهنگی، ظلم ستیز و ایدئولوژیک با وجود گذشت سال ها از عمر با برکت آن، به واسطه وجود رهبری فرزانه و مردم همیشه در صحنه، از اهداف آن عدول نشده است.
فریدون رزمگاه، رئیس دفتر شورای نگهبان سقز هم با بیان اینکه اعضای نظارت بر انتخابات و ناظران امین، متشکل از اقشار مختلف مردم شهرستان از جمله روحانیان و فرهنگیان هستند، عنوان کرد: حفاظت و حراست از آرای مردم و تمکین به قانون همواره در دستور کار بوده و از آن عدول نخواهد شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی/** انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.