رئیس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: اقتدار شهدای مدافع حرم و بصیرت مردم، سایه جنگ را از سر کشور برداشته است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی نیکزاد در تجمع هواداران سید ابراهیم رئیسی در ستاد مرکزی ارومیه با اشاره به ادعای غلط برخی، مبنی بر اینکه سیاست خارجی دولت باعث شده است که سایه جنگ از سر کشور برداشته شود گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم شکل گرفته و شهدای بسیار زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند لذا اگر قرار بود با شیاطین قدم بزنیم و چشم به دست آنان بدوزیم نیازی به انقلاب نداشتیم.

وی با اشاره به بیانات حضرت علی (ع) در معرفی ویژگی های برجسته و مورد انتظار حاکمان گفت: ساده زیستی مهم ترین شاخصه یک مسئول است که از مردم تقاضا داریم در صورتی که با عقل و منطق مسئولان دولتی را ساده زیست می دانند به آن ها رای دهند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی اشتغال یکی از مسائل مهم و همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: آمده ایم که عزت ایران و راه و آرمان های شهدا را احیا و گشایشی در امر اقتصاد حاصل کنیم.

علی نیکزاد ادعا کرد: دولت فعلی بسیاری از برنامه های دولت نهم و دهم را نامناسب ارزیابی کرده و بیهوده می دانست در حالی که در آستانه انتخابات برنامه های ما را ادامه و یارانه را 3 برابر می کنند.

وی با اشاره به ناتوانی دولت در زمینه فرهنگی ادامه داد: در شرایطی که 26 درصد از اردواج ها در جامعه اسلامی به طلاق منجر می شود ناشی از ضعف در این حوزه است.

نیکزاد در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که آقای رئیسی در انتخابات پیروز شو د به هیچ عنوان دولت و کابینه امنیتی تشکیل نخواهند داد.

در ادامه این مراسم نوروز نژاد رییس ستاد اجرایی ابراهیم رئیسی در ارومیه گفت: تبلیغات چهره به چهره امر بسیار مهمی در معرفی حجت الاسلام رئیسی به مردم است که امیدواریم مردم در این راستا تلاش کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.