فرماندار بندر انزلی بر لزوم مشارکت همه اقشار جامعه در انتخابات و ضرورت تشویق مردم برای تعیین سرنوشت شهر و کشور و تحقق و اعتلای مردم سالاری دینی در کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، جلسه جامعه هتلداران و هنرمندان صنایع دستی در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور میرشمس مومنی‌زاده فرماندار بندرانزلی و رضا علیزاده مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در محل سالن اجتماعات فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار شهرستان بندرانزلی طی سخنانی و با اشاره بر لزوم سرعت بخشیدن به توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنم با وحدت و هم‌دلی و همگرایی و تعامل و دوستی با عموم مردم، مسئولان ،نهادها، ادارت، نماینده  و امام جمعه  شهرستان در جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های این شهرستان با هدف توسعه کار کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: انزلی ظرفیت های خوبی برای توسعه دارد که اگر از آن استفاده کنیم این شهرستان بیشتر می تواند توسعه پیدا کند و مردم از خدمات ان استفاده کنند و لازمه آن استفاده از تمام ظرفیت ها و منابع در صنایع و کشاورزی و خصوصا گردشگری است. این شهرستان از مزیتی مثل منطقه ازاد برخوردار است و باید به عنوان یک محور مهم به آن پرداخته شود.

میرشمس مومنی‌زاده تاکید کرد: در کنار همه اینها برجسته ترین ظرفیت موجود در شهرستان ظرفیت های گردشگری است و با توجه به مواهب طبیعی و جاذبه های تاریخی انزلی باید از ان به بهترین شکلی استفاده کرد و این کاری است که همه دنیا دارند از آن بهره می برند و از آن در دنیا به عنوان صادارت نامرئی نام برده می شود و توانسته بر اقتصاد و اشتغال جوامع تاثیر گذار باشد و اقتصاد خیلی از کشورها بر مبنای گردشگری است.

فرماندار شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: باید توسعه را در محور گردشگری را به صورت هدفمند درانزلی دنبال کنیم و با حمایت از واحد های اقامتی و توسعه آنان واحد های گردشگری و پذیرایی و صنایع دستی گردشگری دریایی اکوتوریسم و غیره از این ظرفیتها بهره مند شویم.

وی در پایان بر لزوم مشارکت همه اقشار جامعه در انتخابات و ضرورت تشویق مردم برای تعیین سرنوشت شهر و کشور و تحقق و اعتلای مردم سالاری دینی در کشور تاکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.