به گزارش ایرنا، وحید خلیلی روز چهارشنبه افزود: در سالی که با نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید مزین شده است جهاد دانشگاهی با بیش از سه دهه تجربۀ استانی، ملی و بین المللی در آموزش‌های کوتاه‌ مدت کاربردی، برای کمک به اشتغالزایی در استان به میدان می‌آید.
وی گفت: توسعۀ پایدار و دانش‌ بنیان بدون آموزش‌های کاربردی، تقاضامحور و اشتغال آفرین به نتیجه نمی‌رسد.
به گفته وی، جهاد دانشگاهی استان امسال علاوه بر گسترش و شتاب‌دهی در ارائه آموزش‌های کوتاه‌مدت کاربردی،در زمینه مشاغل خانگی و مهارت‌های مربوط به ایجاد اشتغال در صنعت گردشگری و صنایع دستی، طرح های نوینی در دست اجرا دارد.
خلیلی افزود: هم اکنون از سوی جهاد دانشگاهی استان بیش از 200 عنوان دورۀ آموزشی اشتغال ‌محور، عمومی، تخصصی و فوق تخصصی در قالب 10 دپارتمان و گروه آموزشی همراه با اعطای گواهی‌نامۀ معتبر در استان ارائه می‌شود.
وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی با بهسازی و نوسازی فضاهای آموزشی، به‌کارگیری مدرسان مجرب و برنامه‌ریزی براساس آخرین روش‌های آموزشی، آمادۀ ارائه خدمات آموزشی کوتاه‌مدت، مهارتی و اشتغال‌محور به عموم هم‌استانی‌های عزیز در 5 مرکز آموزش واقع در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان و سامان می‌باشد.
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سوی جهاد دانشگاهی استان صادر شده است.
به گزارش ایرنا، جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری اکنون رشته های مورد نیاز با بازار کار را جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی آموزش می دهد.
خبرنگار و انتشار دهنده:محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.