به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، در جریان این رقابت ها که عصر دوشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر ایرانجوان بوشهر به نتیجه مساوی رسید و تیم ملوان بندرانزلی مغلوب پارس جنوبی جم شد.
بر این اساس و در چارچوب این رقابت ها ، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر رو در روی هم قرار گرفتند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که در هفته گذشته موفق شده بود تیم اکسین البرز را در کرج شکست دهد برای صعود به لیگ برتر، نیاز مبرم به پیروزی در این دیدار خانگی داشت.
با توجه به این امر، طرفداران تیم فوتبال سپیدرود رشت ساعت ها قبل از آغاز بازی به ورزشگاه آمده بودند تا تیم سپیدرود با حمایت آنان، بتواند به یک پیرزوی خانگی دست یابد.
از طرف دیگر ، تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر برای اینکه از منطقه خطر سقوط به لیگ دسته دوم فاصله بگیرد ، نیاز به کسب حداقل امتیاز در این بازی خارج از خانه داشت.
همچنین تیم فوتبال پارس جنوبی جم بوشهر نیز که مدعی صعود به لیگ برتر است اتنظار داشت تا تیم هم استانی اش بتواند برابر سپیدرود امتیاز کسب کند تا این تیم با برتری برابر ملوان ، به صدرجدول این مسابقات صعود کند.
با توجه به این امر ، در جریان این دیدار تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد در همان نیمه اول به گل برتری دست یابد و حسین کعبی بازیکن این تیم دروازه تیم ایرانجوان بوشهر را گشود.
اما با شروع نیمه دوم تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر به گل تساوی دست یافت و نتیجه یک بر یک مساوی شد که این نتیجه تا پایان بازی نیز پابرجا ماند و حملات متعدد و گسترده سپیدرود نیز برای این تیم فایده ای نداشت تا تیم سپیدرود 2 امتیاز حساس خانگی این بازی را از دست بدهد.
اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که قبل از این دیدار به همراه تیم پارس جنوبی جم با یک امتیاز اختلاف نسبت به سپیدرود، وضعیت بسیار مناسبی برای صعود به لیگ برتر داشت، در هفته سی و دوم این رقابت ها در بوشهر به مصاف تیم پارس جنوبی جم رفت .
این دیدار حساس ترین بازی هفته سی دوم بود چون هر 2 تیم پارس جنوبی جم و ملوان انزلی مدعی صعود به رقابت های لیگ برتر بودند و پیروزی هر یک از 2 تیم ، می توانست تا حدی خیال تیم برنده را برای صعود به لیگ برتر راحت کند.
با توجه به این امر و وضعیت جدول ، تیم پارس جنوبی جم به دلیل میزبانی برتر از حریف شمالی خود ظاهر شد و سرانجام توانست با نتیجه 2 بر صفر ملوان انزلی را شکست دهد.
با توجه به نتایج کسب شده، تیم فوتبال سپیدرود رشت همچنان امیدوار به صعود به لیگ برتر باقی ماند اما کار ملوان بسیار سخت شده چون این تیم باید در هر 2 دیدار باقی مانده خود به پیروزی برسد و از طرف دیگر تیم های پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت در یک بازی از 2 دیدار باقی مانده، نتوانند پیروز شوند.
تا پایان هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول کشور و فقط 2 هفته مانده به پایان این مسابقات ، تیم پارس جنوبی جم با کسب 59 امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، تیم سپیدرود رشت با کسب 58 امتیاز دوم است ، تیم ملوان بندرانزلی نیز با کسب 56 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و تیم گل گهر سیرجان با کسب 54 امتیاز چهارم است.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم این مسابقات به لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.