به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، در هفته سی و یکم از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان، تیم ملوان انزلی برابر مس رفسنجان به برتری رسید و تیم سپیدرود رشت نیز توانست تیم اکسین البرز را شکست دهد.
بر این اساس ، تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان تیم فوتبال مس رفسنجان بود که در نهایت موفق شد حریفش را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.
تیم فوتبال ملوان انزلی که پیش از این بازی در مکان چهارم جدول رده بندی قرار داشت ، برای اینکه همچنان امیدوار به صعود به رقابت های لیگ برتر باشد فقط به کسب پیروزی در این دیدار خانگی فکر می کرد.
با توجه به این امر، این تیم با حمایت طرفداران خود بازی را هجومی آغاز کرد اما این تیم مس رفسنجان بود که اولین گل این مسابقه را به ثمر رساند.
اما این پایان کار نبود و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه این بازی حساس ، 2 گل به ثمر رساند تا با کسب پیروزی در این مسابقه ، یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ برتر باشد.
البته تیم فوتبال ملوان انزلی در سه دیدار باقیمانده خود باید 2 مسابقه را بیرون از خانه انجام دهد که این امر باعث می شود تا کار ملوان سخت باشد اما تیمی که سودای حضور در مسابقات لیگ برتر را در سر دارد ، باید در دیدارهای خارج از خانه نیز امتیاز کسب کند.
به همین دلیل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در 2 بازی خارج از خانه خود نیز باید امتیاز کسب کند تا همچنان شانس صعود به لیگ برتر را داشته باشد و بتواند یکی از 2 تیم صعود کننده به این مسابقات مهم باشد.
اما تیم فوتبال سپیدرود رشت که تا پایان هفته سی ام این مسابقات در صدر جدول قرار داشت و جدی ترین مدعی صعود به لیگ برتر است ، در هفته سی و یکم این رقابت ها در کرج به مصاف تیم اکسین البرز رفت.
تیم سپیدرود رشت برای اینکه بتواند همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهد و مدعی شماره یک صعود به لیگ برتر باشد در این بازی نیارمند حداقل یک امتیاز بود ،این تیم در نهایت در این دیدار خارج از خانه به پیروزی رسید تا علاوه براینکه به صدرنشینی خود ادامه دهد ، همچنان گزینه اصلی صعود به رقابت های لیگ برتر باشد.
در جریان این مسابقه نیز ابتدا این تیم اکسین البرز بود که به گل برتری دست یافت اما در ادامه تیم فوتبال سپیدرود رشت با حمایت طرفدارانش توانست 2 گل به ثمر برساند تا سرانجام هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کند.
یکی از نکات جالب توجه این مسابقه ، حضور پر تعداد طرفداران تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه کرج بود که سکوهای این ورزشگاه را به اشغال خود درآورده بودند تا تیم سپیدورد در این دیدار خارج از خانه نیز احساس غریبی نکند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در سه دیدار باقی مانده خود باید 2 بازی را در خانه برگزار کند و با توجه به صدرنشینی این تیم در رقابت های لیگ دسته اول ، شانس سپیدورد برای صعود به مسابقات لیگ برتر نسبت به سایر رقبا بیبشتر است.
تا پایان هفته سی و یکم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 57 امتیاز در مکان نخست قرار دارد، تیم های پارس جنوبی جم و ملوان انزلی با کسب 56 امتیاز به تریتب در مکان های دوم و سوم قرار دارند و تیم گل گهر سیرجان نیز با کسب 53 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.