به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال سپیدرورد رشت و ملوان بندرانزلی در هفته سی ام از مسابقات لیگ دسته اول مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و امیدوار به صعود به لیگ برتر باقی ماندند.
بر این اساس و در یکی از حساس ترین بازی های این هفته ، تیم های سپیدرود رشت و مس کرمان عصر چهارشنبه در هفته سی ام از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند.
در جریان این مسابقه که در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر برگزار شد ، تیم سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا دوباره به صدر جدول این مسابقات بازگردد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت که هفته گذشته بازی را مقابل نفت مسجد سلیمان واگذار کرده بود، تنها امیدواری این تیم به صعود به لیگ برتر، پیروزی در این بازی خانگی بود تا با کسب سه امتیاز این دیدار، از طرفی تیم سپیدرود به صدر جدول باز می گشت و از طرف دیگر نیز، تیم مس کرمان از تیم های صدر جدولی فاصله می گرفت.
تیم فوتبال مس کرمان که در مکان پنجم جدول قرار داشت ، تنها هدفش کسب امتیاز در این بازی بود تا این تیم نیز همچنان امیدوار به صعود به رقابت های لیگ برتر باشد اما در نهایت موفق به این امر نشد و در دیدار برابر سپیدرود رشت متحمل شکست شد تا صعودش به لیگ برتر کمرنگ تر شود.
تنها گل این بازی را سهیل حق شناس کاپیتان و گلزن اول تیم فوتبال سپیدرود رشت از روی نقطه پنالتی و در دقیه 55 به ثمر رساند تا سه امتیاز حساس این بازی را سپیدرود کسب کند.
اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور، در هفته سی ام این مسابقات در خرم آباد به مصاف تیم خیبر رفت.
تیم ملوان برای اینکه شانس صعود خود را از دست ندهد و همچنان جزو تیم های بالای جدولی قرار داشته باشد ، فقط به کسب پیروزی و تصاحب سه امتیاز این بازی نیاز داشت.
تیم ملوان در این دیدار با یک بازی حساب شده با نتیجه یک بر صفر، برابر تیم خیبر خرم آباد به برتری رسید تا همچنان به صعود به رقابت های لیگ برتر امیدوار باقی بماند.
تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 54 امتیاز صدرنشین است ، تیم های گل گهر سیرجان ، پارس جنوبی جم و ملوان بندرانزلی نیز با کسب 53 امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان های دوم تا چهارم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم ، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.