به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار رضوانشهر عصر دوشنبه در این همایش گفت: جامعه امروز ما دارای یک فضای امنیتی قابل قبول است و مردم احساس امنیت می کنند که این حاصل تلاش شبانه روزی انسان های پرتلاش و خون شهیدان والامقام که در این راه ریخته شده و البته همراهی مردم شریف است.
عسگر حسنی پور ادامه داد: یکی از شعارهای اصلی و کلیدی جمهوری اسلامی این است که نظام ما، نظام مردم سالاری دینی است و انتخابات در آن با رای مردم صورت می گیرد.
رئیس هیأت اجرایی انتخابات رضوانشهر افزود: آمار مشارکت مردم در این شهرستان در هیچ دوره ای یکسان نیست و این نشان دهنده آن است که مردم هوشیار و آگاه رضوانشهر همواره، پرشور پای صندوق های رای آمده اند.
وی اضافه کرد: بستر لازم و کافی برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور و آگاهانه در شهرستان توسط ستاد اجرایی انتخابات فراهم شده تا مردم در 29 اردیبهشت سال 96 با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی، باعث تثبیت نظام و نا امیدی دشمنان شوند.
مدیرکل آموزش وپرورش استان گیلان نیز در این همایش بیان داشت: اوایل انقلاب عده ای می خواستند مردم را فریب بدهند که رای دادن یا ندادن تاثیری ندارد اما امام (ره) با سخنرانی خود مردم را آگاه و تاکید کردند که همه رای بدهند چون همه چیز در جمهوری اسلامی هست.
حاجتی گفت: شما جوانان سرمایه های این کشور هستید، هر جا دیدید که کسی بذر ناامیدی می کارد، بدانید که او با این نظام نیست چراکه رای شما مهم و تعیین کننده است.
وی ادامه داد: از برکت نظام اسلامی ایران آن است که هیچکس نمی تواند به شما تحکیم کند که به چه کسی رای دهید و شما می توانید آزادانه، آگاهانه و داوطلبانه انتخاب کنید.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است و تعداد داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا در این حوزه انتخابیه 655 نفر می باشد که 628 نفر آن مرد و 27 نفر زن هستند.
7293/2007
خبرنگار: مهرعلی گواهی**انتشاردهنده: کبیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.