عارف باباش پور عصر روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت 361 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی و واحدهای عرضه کننده کالا در نمایشگاه بهاره توسط بازرسان اتاق اصناف شهرستان آستارا به عمل آمد.
وی اضافه کرد: این بازرسی ها با هدف اعمال سیاست تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع با محوریت عدالت گستری نظارت بر واحدهای توزیعی، تولیدی و خدماتی در تعطیلات نوروزی اجرا شد.
وی اظهار کرد: متخلفان شناسایی و پرونده تخلف به میزان 38 میلیون و 200 هزار ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.
باباش پور بیشترین تخلف بازاریان را مربوط به درج نکردن قیمت عنوان کرد و ادامه داد: گرانفروشی، صادر نکردن صورتحساب و کم فروشی از تخلفات متصدیان واحدهای صنفی آستاراست.
وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را با تلفن 124 اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره 01344819767 واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز است، یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور محسوب می شود.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.