الیاس جویبان، دوشنبه شب در حاشیه نمایشگاه بهاره بیرجند در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه شامل 108 غرفه مربوط به اصناف و 25 غرفه ثابت هست که از 4تا 10 اسفند ماه در نمایشگاه های بین المللی بیرجند دایر است.
وی بیان کرد: اولویت نخست شرکت در نمایشگاه با واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی استان است که در آن کالاهای تنظیم بازار عرضه می شود.
به گزارش ایرنا، جویبان اظهار کرد: تمام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبیل گوشت ، برنج، آجیل و خشکبار، مواد شوینده، البسه، کیف و کفش، مواد غذایی و ... در این نمایشگاه ارایه می شود.
وی در خصوص نحوه قیمت گذاری کالاهای ارایه شده در نمایشگاه افزود: نمونه تمامی کالاها از متصدیان غرفه ها گرفته شده و توسط کارشناسان اتحادیه بدون حضور صاحبان کالا نرخ گذاری شده است.
وی ادامه داد: همچنین با کارشناسی های انجام شده کالاها برچسب دارد و نمونه کالا پلمپ شده حتما باید در معرض دید عموم باشد.
معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: ماموران بازرسی سازمان ، اصناف و تعزیرات حکومتی در نمایشگاه حضور دارند و همه روزه کارشناسان عملکرد غرفه های تحت پوشش را نظارت می کنند.
جویبان با بیان اینکه قیمت ها نسبت به بازار شهر پایین تر است، یادآور شد: متصدیان غرفه به خاطر مشتری مداری تخفیف بیشتری را لحاظ می کنند از جمله غرفه های تنظیم بازار که تاکنون استقبال بسیار خوب بوده است.
وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در شهر از جمله راهبردهای موثر در کنترل و تنظیم قیمت بازار در روزهای پایانی سال است.
بیرجند مرکز خراسان جنوبی در سرشماری 1390، 230هزار نفر جمعیت داشت که 183هزار نفر در شهر و بقیه در روستاها زندگی می کردند.
*7557* 2047 * خبرنگار- رقیه محمدی * انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.