سید جلال سید محمدی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به برگزاری جلسه تنظیم بازار و کمیته آرد و نان شهرستان افزود: برای تامین نان مازاد در تالش، سه هزار کیسه آرد از استان تقاضا شده و با نانوایانی که در تعطیلات نوروزی، خارج از برنامه تعیین شده به صورت خودسرانه اقدام به تعطیلی نانوایی کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی اظهار کرد: برای رفاه حال عشایر تالش نیز 2 هزار کیسه آرد تامین شده و توسط شرکت های تعاون روستایی در مناطق عشایر نشین در حال توزیع است.
وی از برگزاری نمایشگاه بهاره با 140 غرفه و توزیع 30 تن پرتقال و 20 تن سیب در تالش و امکان افزایش میوه شب عید در صورت تقاضای شهروندان خبر داد.
سید محمدی بیان کرد: برخورد با اصناف متخلف در تعطیلات نوروزی توسط دستگاه های متولی با جدیت ادامه خواهد داشت و در سال جاری نیز 660 متخلف صنفی در بازار تالش، شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی شده بودند.
تالش با بیش از 190 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد و بیش از هشت هزار و 900 نفر از جمعیت آن را عشایر تشکیل می دهند و این شهرستان در نوروز 95 میزبان بیش از 15 هزار مسافر و گردشگر بود.
خبرنگار: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.