به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره با بیانات نوروزی مقام معظم رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و همچنین در سخنرانی در مشهد مقدس، امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کردند و ما اگر بخواهیم در برابر توطئه های دشمنان سالم بمانیم، این راهبرد را باید در دستور کار قرار دهیم.
وی بیان کرد: نامه های رئیس جمهوری و وزیر امور اقتصادی و دارایی به رهبر انقلاب و همچنین تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیسان شش کمیسیون اقتصادی و رئیس مرکز پژوهش های مجلس در زمینه ارائه برنامه های منسجم بمنظور تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و رونق اشتغال لبیک به بیانات رهبری است.
امام جمعه رشت افزود: اشتغال جوانان و نیز فرزندان تحصیل کرده این سرزمین، امر مهمی است که باید برای آن برنامه ریزی شود و مسئولان باید همت کنند تا معضل بیکاری در ایران ریشه کن شود.
آیت الله قربانی به دو انتخابات مهم پیش رو در سال جاری نیز اشاره و اضافه کرد: توصیه من این است افرادی که کاردان و برای خدمت به مردم آماده هستند ، برای پنجمین دوره انتخابات شوراها نام نویسی کنند تا بتوانند برای شهر و روستای خود مفید باشند.
وی در خاتمه سخنانش، با محکوم کردن اقدام تروریستی و خشونت بار مجاور پارلمان انگلیس در لندن از دولت های غربی خواست به صورت صریح و آشکار، تروریسم را تقبیح کرده و گروه های تروریستی را مورد حمایت قرار ندهند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.