مهدی ولی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مسافر از ابتدای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت و راهنمای مسافران نوروزی تا ساعت 20 شب گذشته، از خدمات این طرح بهره مند شدند.
وی اظهار داشت: از این تعداد 32 هزار و 920 نفر با مراجعه به ایستگاه های ایمنی و راهنمایی و سه هزار و 865 نفر با حضور در ایستگاه های سلامت از خدمات لازم بهره مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: یک هزار و 66 نفر از خیمه های نماز و یک هزار و 956 نفر از فضای دوستدار کودک در اجرای این طرح ملی بهره بردند.
وی بیان داشت: بقیه نیز از طرح سحاب، بهرفت (بهبود رفتار ترافیکی) ، طرح همتایان و پیمان در اجرای طرح ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر استان گیلان بهره مند شدند.
ولی پور اظهار داشت: با اجرای این طرح در این مدت، 49 هزار و 800 بسته آموزشی و فرهنگی از جمله لوح فشرده، بروشور و نقشه نیز بین مسافران توزیع شده است.
طرح راهنمای مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان گیلان با شعار ایمنی و سلامت و بهبود رفتار ترافیکی (بهرفت) از پنجشنبه گذشته در استان به اجرا درآمد و تا هفدهم فروردین 96 ادامه دارد.
در اجرای این طرح 24 پست جوانان با عنوان ایمنی و سلامت و شعار بهبود رفتار ترافیکی ( بهرفت ) فعال شده که یک هزار عضو جوان در پست های جوانان از ساعت هشت تا 20 به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.
16 تیم سیار سحاب ( دوچرخه سواران امدادگر) خدماتی از قبیل آموزش همگانی امدادی و پیشگیری از ایدز ( همتایان )، معرفی نقاط پر خطر و امن، تست فشار و قند خون، پر کردن اوقات فراغت کودکان در مکان پست های جوانان با آموزش چهره به چهره، راه اندازی پویش نه به تصادفات خدمات ارائه می دهند.
جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای بیش از سه هزار امدادگر است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.