به گزارش ایرنا، سید حسین هاشمی در این بازدید از فعالیت های پلیس راه، امداد و نجات، اورژانس، راهداری، هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر بخش های ستاد سفرهای نوروزی مستقر در عوارضی تهران ـ قم بازدید کرد.
وی همچنین در گفت و گو با برخی از مسافران عازم به سفر در سواری های شخصی و اتوبوس ها میزان رضایتمندی آنان از خدمات نوروزی و انتظاراتی را که دارند مورد سنجش قرار داد.
سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛ رجبلعی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، کتابدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران و جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، هاشمی را همراهی می کردند.
استاندار تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه تلاش دست اندرکاران این است که مردم نوروز خوبی را در پیش رو داشته باشند گفت: خوشبختانه تلاش های همکاران بنده در بخش های مختلف منجر به موفقیت 95 درصدی در سال گذشته شد.
سید حسین هاشمی افزود: امسال نیز تلاش داریم تا موفقیت گذشته را حتی در سطحی بالاتر کسب کنیم و مسافران سفری خوب در محدوده های مرتبط با استان تهران داشته باشند.
وی گفت: توانمندی ها دستگاه های خدمت دهنده بالا است و امیدواریم با تمام توان در اختیار رفاه و آرامش هموطنان قرار بگیرد.
هاشمی ظرفیت های فرهنگی و گردشگری تهران را بالا ذکر کرد و افزود: مردم می توانند ضمن استفاده از مسیرهای عبوری تهران برای رسیدن به مقاصد خود از تهران و جاذبه های آن بازدید کرده و نوروز خوبی را داشته باشند.
وی گفت: از همه مسئولان و کارکنان ستاد نوروزی سفر در بخش های مختلف قدردانی می کنیم که شیرینی در کنار خانواده بودن در ایام نوروز را وقف خدمت به هموطنان کرده اند.
هاشمی همچنین از غرفه شهرستان ری که به ارائه خدمات فرهنگی و گردشگری به هموطنان و مسافران می پردازد قدردانی کرد و افزود: مجموعه شهرستان ری هر سال این غرفه های خوب و جذاب را دارند و برای کودکان و جوانان امکانات خوبی دارند و شامل هفت سین، کاردستی، کمپین رانندگی خوب و هلال احمر است.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.