هدایت الله جمالی پور روز جمعه در حاشیه دیدار استاندار تهران از بخش های مختلف ستاد سفرهای نوروزی مستقر در عوارضی تهران ـ قم در جمع خبرنگاران گفت: مسافران نورزی سال گذشته از ظرفیت های زیارتی، مذهبی و جاذبه های توریستی شهرستان ری بازدید کردند و امسال نیز فضا برای حضور آنان در این اماکن فراهم است.
وی گفت: امیدواریم مسئولان و مردم شهرستان ری میزبانان شایسته ای برای زائران حرم حضرت امام(ره) وحضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) باشند.
جمالی پور با بیان اینکه امکانات پذیرایی و خوابگاهی مورد نیاز پیش بینی شده است افزود: ظرفیت های خدماتی مثل نانوایی ها، رستوران ها و نهادهایی که لازم است خدمت دهند آماده شده و تلاش شده است تا نواقص سال گذشته رفع شود.
وی گفت: در ایام نوروز دستگاه های نظارتی بر کمیت، کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در شهرستان ری نظارت خواهند کرد.
جمالی پور با اشاره به بازدید هاشمی استاندار تهران و مدیران کل ادارات مرتبط با ستاد خدمات سفر از امکانات وظرفیت های خدمت رسانی شهرستان ری واقع در عوارضی تهران ـ قم گفت: ستاد خدمات سفر برنامه ریزی های خوبی برای مسافران جاده ای در شهرستان ری و منتهی به این شهرستان انجام داده است.
وی گفت: امروز به همراه جمعی از مسئولان استان تهران برای بازدید از امکانات آماده سازی شده در عوارضی تهران ـ قم حضور پیدا کردیم و سعی شده معایب و نواقص برطرف شده و میزبان خوبی برای زائران امام(ره) و حضرت عبدالعظیم(ع) باشیم.
هاشمی استاندار تهران، سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛ رجبلعی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران، کتابدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران و جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، صبح جمعه از بخش های مختلف ستاد سفرهای نوروزی مستقر در ستاد عوارضی تهران ـ قم و میزان آمادگی و نحوه خدمت رسانی آنان به مسافران و گردشگران بازدید کردند.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.