کیومرث ویسی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 25 اسفند 95 در استان کرمانشاه آغاز شده و تا 14 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.
این مقام مسئول با بیان اینکه بیش از هزار نَفَر ساعت عضو جوان و 30 نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این طرح مشارکت دارند، افزود: در این طرح 23 پست ثابت و سیار در بوستان های طاقبستان، مجموعه آثار تاریخی بیستون و میادین ورودی شهرستان های تابعه بر پا می‌شوند.
وی تصریح کرد: ماموریت این طرح ارتقا و تغییر نگرش شهروندان برای کاهش رفتارهای پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده‌ها در طول سفر است.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه عنوان کرد: در این طرح جوانان جمعیت هلال احمر علاوه بر راهنمایی مسافران نوروزی نسبت به مقاصد و معرفی اماکن تاریخی و مذهبی شهر و توزیع نقشه و دفترک های بهداشتی برای مسافران طرح هایی از قبیل ایستگاه شارژ وسایل برقی، ایستگاه بلوتوث پیام های امدادی و نقاط پر خطر، آموزش چهره به چهره امداد و کمک های اولیه، ایستگاه های سلامت و مشاوره پیشگیری از اعتیاد و ایدز را تجربه می کنند.
ویسی توضیح داد: علاوه بر این طرح ها اعضای جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز حوادث به امداد رسانی کنند.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر امسال با راه اندازی پویش 'نه به تصادفات جاده ای' در تلاش است تا میزان حوادث جاده ای را نیز کاهش دهد.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به استقبال چشمگیر مردم و مسئولان از این پویش گفت: در این کمپین میثاق نامه ای تهیه شده که اعضا با امضا آن متحد می شوند که با هوشیاری کامل و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی- رانندگی کنند تا حوادث رانندگی کاهش پیدا کند.
8066/7445 خبرنگار:علی مولوی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.