به گزارش خبرنگار ایرنا؛ عسگر حسنی پور روز دوشنبه در جلسه شورای اداری، بهداشت، بانک ها و ستاد تسهیلات سفر های نوروزی افزود: کار ساخت بیمارستان این شهرستان به اتمام رسیده و در هفته سلامت (هفدهم تا بیست و چهارم فروردین ) شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
حسنی پور گفت: کار ساخت این بیمارستان به اتمام رسیده و از هفته گذشته امکانات و تجهیزات لازم به بیمارستان در حال انتقال است.
وی بیان کرد: پروژه اولین بیمارستان رضوانشهر از سال 1390 آغاز بکار نمود که دارای زیربنای سه هزار و 640 مترمربع با سه طبقه در زمینی به مساحت 9 هزار و 575 مترمربع و با ظرفیت 32 تخت خواب شامل امکانات اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه،icu، CCU، درمانگاه قلب، زایمان، مردان،کودکان،جراحی، داروخانه، اداری و غیره است که برای ساخت و تکمیل این پروژه عظیم تا کنون 13 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی گفت: رضوانشهر یک شهرستان توریستی و گردشگر پذیر است که با داشتن مردمانی خوب، با صفا، نجیب و میهمان نواز همواره میزبان گردشگران عزیز بوده اند.
فرماندار رضوانشهر با اشاره به آمادگی دستگاه های خدمات رسان در این شهرستان برای ایام نوروز گفت: ادارات خدمات رسان، شهرداران، بانکها و دهیاران از هم اکنون ضمن هماهنگی های لازم نسبت به رفع کاستی ها اهتمام جدی داشته باشند و چنانچه با مشکلی مواجه شدند حتما فرمانداری را مطلع سازند و ما اجازه نخواهیم داد افراد سهل انگار برای مردم ایجاد مشکل کنند.
فرماندار رضوانشهر ضمن انتقاد از وجود پسماند در سطح روستا ها و حاشیه شهر های رضوانشهر و پره سر خطاب به شهرداران و دهیاران این شهرستان متذکر شد: شهرداران و دهیاران باید هر چه سریعتر نسبت به جمع آوری و پاکسازی معابر، حاشیه راه ها و شهر اقدام کنند و وقتی که امکانات دولتی به اندازه کافی برای این امر در اختیار شما گذاشته شده است هیچ عذری در این راستا پذیرفته نیست.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7293/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.