به گزارش عصر یکشنبه خبرنگار ایرنا، حمید رضا آذرپور در جلسه ستاد تسهیلات سفر های نوروزی رضوانشهر گفت: مهمترین رکن شکل گیری سفر و گردشگری، امنیت است که رضوانشهر به لحاظ داشتن امنیت از مناطق گردشگر پذیر می باشد.
ایشان با اشاره به تأکیدات استاندار گیلان مبنی بر ارائه خدمات به گردشگران گفت: باید تلاش کنیم تا در سال 96 زمینه ورود گردشگران به این استان را فراهم سازیم و از همه ظرفیت موجود برای این امر استفاده نمائیم.
آذرپور ضمن تشکر از زحمات رئیس اداره گردشگری رضوانشهر، بیان کرد: موفقیت ایشان در سایه کمک و همکاری همه شما دوستان خوب بوده است که امیدواریم این همکاری ها برای شکوفایی این شهرستان ادامه یابد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با اشاره به لزوم تشکیل کمیته های 10 گانه نیز گفت: تشکیل این کمیته های ستاد تسهیلات سفر های نوروزی برای پیشبرد امور امری بسیار ضروری است که با تقسیم کار، هدف را دنبال می کند.
آذر پور همچنین افزود: موضوع بهداشت و نظافت سرویس های بهداشتی عمومی نیز بسیار مهم است و نشان دهنده فرهنگ بالنده مردم گیلان است.
همچنین در این جلسه معاون فرماندار رضوانشهر نیز در سخنانی گفت: برگزاری تعداد 13 جشنواره بومی محلی در مناطق مختلف رضوانشهر طی ایام تعطیلات نوروزی از جمله برنامه هایی است که در این شهرستان تدارک دیده شده است.
ابراهیم چراغی بیان کرد: شهرداران شهرهای رضوانشهر و پره سر و همچنین دهیاران روستاهای این شهرستان از هم اکنون نسبت به جمع آوری پسماند در سطح خیابانها و کنار جاده ها اقدام کنند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی، 120 روستا و 26 کیلومتر طول ساحل دریا در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7293/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.