به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: تکریم ارباب رجوع به بهترین شکل خود برای جلب رضایت عمومی از وظایف مهم مسوولان دستگاه های اجرایی است.
وی با بیان اینکه مردم شایسته ارائه بهترین خدمات از سوی مسوولان و کارکنان ادارات دولتی هستند گفت: بازدیدهای سرزده از ادارات و بازرسی های مستمر از نحوه برخورد با ارباب رجوع صورت گرفته و این ارزیابی ها در ارزیابی سالانه مدیران لحاظ می شود.
وی تشریح کرد: در حالی که سالانه بیش از 70 درصد از اعتبارات کشور به امور جاری تخصیص داده می شود باید سطح خدمات به مردم نمود عینی داشته و مردم این خدمات را از سوی مسوولان لمس کنند.
وی اظهار کرد: هر گونه جابجایی مدیریتی شهرستان نیز بر اساس ارزیابی سالانه مدیران و میزان کارایی افراد مدیریتی صورت می گیرد و در این خصوص مسوولانی که موفق به تقویت نقاط قوت خود و رفع نواقص نشوند از چرخه مدیریتی شهرستان حذف می شوند.
رییس شورای اداری خلخال با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از مسوولان اجرایی شهرستان در تامین نان مرغوب شهرستان افزود: بازدیدهای انجام شده حکایت از وجود نابسامانی در نانوایی ها داشته است.
وی بیان داشت: در خصوص میزان تسهیلات خود اشتغالی شهرستان نیز در گذشته بسیار ضعیف عمل شده و این امر موجب شده تا اعتبارات تخصیصی امسال بسیار پایین تر از اعتبارات دیگر شهرستان های استان اردبیل شود.
بابایی اظهار کرد: ضعف نظارت بر نحوه و حسن اجرای طرح های عمرانی نیز در این شهرستان مشکل ساز شده و در حالی که طرحی افتتاح و تحویل دستگاه اجرایی نشده در حال تخریب و از بین رفتن است.
وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات حساس ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ورود به انتخابات با امکانات دولتی و نیز هرگونه استفاده از امکانات دولتی ممنوع بوده و با افرادی که به این امر بی توجهی کنند برخورد خواهد شد.
خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع می باشد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.