رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به راه آهن اردبیل داشته باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمد فیضی در جلسه شورای اداری استان اردبیل گفت: اردبیل نگاه مهربانانه می‌طلبد؛ چراکه قابلیت‌های ویژه‌ای دارد که تا به امروز از آنها غافل شده‌اند.

وی با بیان اینکه استان اردبیل مورد تبعیض واقع شده است و این مهم موجبات ناراحتی مردم استان را فراهم آورده است، افزود: مسیر ریلی اردبیل-میانه و اتصال آن به پارس آباد صرفاً مشکل تامین اعتبار دارد.

فیضی با بیان اینکه 91 میلیارد تومان برای سال آتی در خصوص راه آهن اردبیل-میانه اختصاص یافته است، افزود: با مقایسه با این میزان استان‌های همجوار شاهد تبعیض بسیار فراوانی هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به راه آهن اردبیل داشته باشد.

ولی ملکی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از نظر محوریت اقتصادی، اتصال راه آهن اردبیل-میانه از راه گرمی و مشگین شهر به پارس آباد برای استان و کشور بسیار مفید خواهد بود.

وی افوزد: اگر این خط ریلی از بندانزلی یا آستارا به جمهوری آذربایجان وصل شود، از لحاظ تملک زمین شاهد هزینه بسیار زیادی خواهیم بود، به همین جهت اتصال از استان اردبیل به صرفه است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.