سرپرست تیم فوتبال قوی سپید انزلی شامگاه پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود بی توجهی مسئولان فوتبال گیلان و عدم حمایت و حتی حضور به عنوان تماشاگر در مسابقات خانگی ، انگیزه ای برای ادامه حضور ما در لیگ برتر وجود ندارد.
فرنوش بلوک باشی افزود: این بی توجهی ها حتی در زمان کسب عنوان نایب قهرمانی فوتبال ساحلی کشور، حامیان مالی را نیز فراری داده است.
وی تصریح کرد: انحلال تیم فوتبال بانوان ملوان ، لسمان مروارید خزر، قوی سپید انزلی ، سقوط تیم های ملوان بندرانزلی و داماش گیلان به دسته پایین تر و مشکلات مالی سپید رود رشت از جمله مشکلات فوتبال این استان است که مسئولان هیات فوتبال گیلان باید در برابر اهمال کاری های خود پاسخگو باشند.
بلوک باشی یاد آور شد : متاسفانه پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت های کشوری حتی یک تماس تلفنی نیز از سوی هیات فوتبال گیلان صورت نگرفته است در حالیکه دبیر فدراسیون فوتبال ساحلی ، کسب عنوان نایب قهرمانی قوی سپید را به رییس هیات فوتبال گیلان تبریک گفته بود.
وی خاطر نشان کرد: با اوضاع موجود ادامه فعالیت در حوزه ورزش ارزشی ندارد و عطایش را به لقایش بخشیدیم .
بلوک باشی با اشاره به واگذاری امتیاز قوی سپید انزلی به مدیر عامل آن گفت: مدیرعامل باشگاه نیز طی نامه ای به هیات فوتبال بندرانزلی ، رسما نسبت به انحلال این تیم پر افتخار بندرانزلی اقدام کرد.
بلوک باشی گفت : در نامه ارسالی به هیات فوتبال نیز آبروداری کرده و با رعایت احترام ، مشکلات مالی را دلیل انحلال اعلام کردیم اما واقعیت چیز دیگری است.
سرپرست تیم فوتبال ساحلی قوی سپید فوتبال را تنها دلخوشی جوانان بندرانزلی دانست و افزود: قوی سپید انزلی تنها تیم لیگ برتری درفوتبال ساحلی بود که دوبازیکن و یک سرمربی از برزیل را به خدمت گرفته بود اما درحال حاضر حامی مالی باشگاه با وضعیت موجود در فوتبال گیلان حاضر به سرمایه گذاری بیهوده نیست.
وی یادآور شد: اگرچه قوی سپید تمام عشق من است و برای بقای آن تا کنون بسیاری از اموال خود را نیز فروخته و برای این تیم هزینه کرده ام اما باید بگویم دیگر خسته شده ام و تنها انتظارم ، توجه و احترام متقابل بود و امیدواریم با وجود مدیریت سلیقه ای موجود در فوتبال گیلان، تیم خزر رودسر نیز به سرنوشت قوی سپید و لسمان گرفتار نشود.
بلوک باشی با تشکر از حمایت های بی دریغ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: رییس هیات فوتبال انزلی و اداره ورزش و جوانان این شهر ساحلی نیز در حد توان خود از قوی سپید انزلی حمایت کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال ساحلی قوی سپید انزلی از سال 88 در لیگ برتر فوتبال حضور داشته و کسب دو نایب قهرمانی ، یک مقام سومی و چهار دوره حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ کشور در کارنامه این تیم شمالی وجود دارد.
خبرنگار : رضا اکبری** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.