وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه شب با حضور در بیت مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید ،یاد و خاطره آن عالم ربانی را گرامیداشت.

به گزارش جماران، صالحی امیری خطاب به فرزند آیت الله موسوی اردبیلی گفت: آیت الله موسوی اردبیلی، آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید بهشتی از ستون های انقلاب اسلامی بودند و به تعبیر دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ، جای خالی این بزرگان را نمی توان به سادگی پر کرد.
وی ادامه داد: سخنان رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد نقش آیت الله موسوی اردبیلی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، بسیار قابل توجه بود و پیشنهاد می شود سخنان ایشان در مورد آن مرجع تقلید را به دقت گوش کنید. 
صالحی امیری تصریح کرد: به گفته مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی در شرایط سخت مبارزه، پناهگاه انقلابیون بود و نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.
وی با اشاره به سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما مسیر روشنی را دنبال می کنیم و تلاشمان این است که وارد فضای مناقشه نشویم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد دنبال این است که بتواند کارهای تخصصی خود را با آرامش دنبال کند.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی اردبیلی نیز در این دیدار گفت: آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار با هیات وزیران و سایر مسئولان، همیشه از دولت وشخص رئیس جمهور حمایت می کردند.
وی ادامه داد: ما برای خدمتگزاری بیشتر دولت به مردم و رفع مشکلات آنها، آرزوی توفیق داریم و دعا می کنیم.
 

منبع: ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.