بیژن خالق وردی پور روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در آذرماه امسال 33 مورد گزارش و شکایت مردمی از تخلفات اصناف آستارا به اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان ارائه و به همه آنها توسط بازرسان این اداره رسیدگی شده است.
وی اضافه کرد: یک هزار و 201 بار در آذرماه از واحدهای صنفی به خصوص نانوایی های آستارا توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بازدید شده است.
وی اظهار کرد: این بازرسی ها با هدف اعمال سیاست تنظیم بازار، اصلاح نظام توزیع با محوریت عدالت گستری و نظارت بر واحدهای توزیعی، تولیدی و خدماتی صورت گرفته است.
خالق وردی پور بیان کرد: بعد از احراز 59 مورد تخلف اقتصادی، متخلفان با تنظیم پرونده و احراز 9 میلیون و 968 هزار و 400 ریال تخلف صورت گرفته، به اداره تعزیرات حکومتی آستارا معرفی شدند.
وی ادامه داد: درج نشدن قیمت، گرانفروشی، صادر نشدن صورتحساب و کم فروشی بیشترین تخلف احراز شده متصدیان واحدهای صنفی در شهرستان آستارا بود.
رئیس اداره صعت، معدن و تجارت آستارا با اشاره به انجام 18 مورد گشت مشترک بازرسان این اداره با اداره های مرتبط در آذر ماه، از فعال بودن شماره تلفن ثابت 01344819767 واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا برای دریافت گزارش های مردمی خبر داد.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب رشت، مرکز استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز شده است، به عنوان یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.