به گزارش خبرنگار ایرنا، حبیب الله مسعودی در سفر خود به گیلان ضمن بازدید از مراکز تحت نظارت بهزیستی استان، از نزدیک در جریان روند کارها و فعالیت های این مراکز قرار گرفت.
معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور از مرکز ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی مجتمع خدمات بهزیستی فضیلت در رشت ، مرکز حمایتی آموزش کودک و خانواده آوای امید در رشت و مرکز اقامتی کوتاه مدت در زیباکنار و مجتمع خدمات بهزیستی غیردولتی لشت نشاء لاله بازدید کرد.
مسعودی همچنین به همراه مدیران دفاتر تخصصی حوزه معاونت اجتماعی، مدیرکل بهزیستی استان گیلان و جمعی دیگر از مسئولان، از پایگاه خدمات اجتماعی و مهدکودک حاشیه شهر بازدید کرد و از نزدیک در روند فعالیت ها قرار گرفت.
همچنین معاون دفتر توانمندسازی، مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان و مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور به همراه کارشناسان از سایر مراکز تحت نظارت بهزیستی استان گیلان در حوزه کاری شان بازدید کردند.
بازدید از مجتمع خدمات بهزیستی غیردولتی حورا شهر کومله، خانه کودک و نوجوان سرای نصیر یک و دو، روستا مهد لاشیدان مطلق، اورژانس اجتماعی لاهیجان، مرکز دخترانه شبانه روزی سیدالساجدین آستانه اشرفیه از جمله این مراکز است.
مدیرکل دفتر فوریت های اورژانس اجتماعی بهزیستی کشور نیز از اورژانس اجتماعی تالش و مهدهای کودک این شهرستان بازدید کرد.
نشست شورای اداری استانی بهزیستی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان و معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور و مدیران کل دفاتر تخصصی حوزه معاونت اجتماعی بهزیستی فردا (یکشنبه) در رشت برگزار می شود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.