به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی با بیان این مطلب در بخش پایانی جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: تمامی رسانه ها و خبرنگارانی که دارای مجوز لازم و قانونی از دستگاه های مسئول و متولی، یعنی فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما هستند، امین نظام و دولت محسوب شده و نباید تفاوت و تمایزی بین آنها قائل شد.
وی ادامه داد: از تمامی رسانه های جمعی با هر سلیقه، گرایش و خط سیاسی انتظار می رود انصاف و عدالت را در انعکاس اخبار و رویدادها رعایت کرده و مدیران و مسئولان دولتی نیز باید از هرگونه انتقادی که با رعایت این ویژگی ها مطرح می شود، استقبال به عمل آورند زیرا این گونه انتقادها جامعه را مطالبه گر و مدیران را بیدار می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین یادآور شد: مدیران دستگاه های اجرایی، به ویژه دستگاه های اقتصادی شامل سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی، جهاد کشاورزی، کار و امور اجتماعی و سایر دستگاه های اقتصادی در برنامه و بازدیدهای خود ضمن دعوت از تمامی رسانه ها، با آنان موردی، سلیقه ای و سیاسی برخورد نکنند.
حبیبی در پایان افزود: دستگاه های مسئول در این زمینه می توانند با روابط عمومی استانداری هماهنگ شده تا گله و شکایتی از ناحیه برخی رسانه ها و خبرنگاران مطرح، پیش نیاید.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.