افراد سودجو که با هدف تصرف غیر قانونی اراضی حاشیه تالاب انزلی قصد تخریب و تسطیح اراضی تالابی بوسیله بیل مکانیکی را داشتند با هوشیاری و اقدام به موقع یگان حفاظت محیط زیست شهرستان انزلی شناسایی شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بندر انزلی از جلوگیری از  تخریب و تصرف سه هکتار اراضی تالابی خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سید فرشید فلاح با اعلام این خبر گفت : افراد سودجو که با هدف تصرف غیر قانونی اراضی حاشیه تالاب انزلی قصد تخریب و تسطیح اراضی تالابی بوسیله بیل مکانیکی را داشتند با هوشیاری و اقدام به موقع یگان حفاظت محیط زیست شهرستان انزلی شناسایی شده و ضمن جلوگیری از فعالیت آنان،بیل مکانیکی، توقیف و پرونده این تخلف به مراجع قضایی ارسال شد.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در خصوص حفاظت موثر و انجام اقدامات عملیاتی پیشگیرانه به ویژه در حوزه تالاب مهم و بین المللی انزلی، طی هماهنگی صورت گرفته با دادستان  شهرستان ،یگان حفاظت اداره محیط زیست انزلی با نیروی انتظامی به محل اعزام  و با سودجویان و متخلفان تالابی برخورد و طی تنظیم صورتجلسه متخلفان تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با توجه به نقش انکار ناپذیر مردم در حفظ انفال الهی و همراهی و همدلی ضمن قدردانی از آنان خواست هر گونه تخریب، تصرف غیر مجاز و تجاوز به عرصه های زیست محیطی را در اسرع وقت به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندر انزلی ، به منظور پیگیری موضوع و جلوگیری از روند تخریب گزارش دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.