امام جمعه آستارا در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر گفت: عزاداران حسینی(ع) الگوی رعایت پروتکل های بهداشتی برای جامعه باشند.

امام جمعه آستارا گفت: عزاداران حسینی (ع) با جدی گرفتن فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در آئین‌های سوگواری محرم، الگوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جامعه باشند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: امسال عزاداری ماه محرم با سال های گذشته متفاوت خواهد بود و هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج، به اجرای پروتکل های بهداشتی مد نظر ستاد ملی مقابله با کرونا نظارت خواهند کرد.

وی بیان کرد: اولویت اجرای برنامه های عزاداری در فضای باز مساجد است و برنامه ها بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت یک و نیم ساعت برگزار خواهد شد و راه اندازی دسته عزاداری و طبل و سنج ممنوع است.

وی ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا نباید مجالس عروسی و ترحیم برگزار شود و مردم و مسئولان امر در این خصوص همکاری و نظارت لازم را اعمال کنند.

امام جمعه آستارا با اشاره به تورم و نوسان قیمت کالاها از مسئولان امر خواست، نظارت بر بازار کالاها و خدمات را افزایش دهند و به قوانین کنترل بازار بازنگری شود.

حافظ نیا ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و گفت: آزادگان، جانبازان و شهدا از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند و باید خاطرات رشادت و ایستادگی آنها برای قشر جوان تبیین شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.