سردار عزیزاله ملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با  خبرنگار ایرنا افزود:  در پی دریافت خبری مبنی بر خرید احشام با چک پول های جعلی در روستای زندانه شهرستان رضوانشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: طی تحقیقات مشخص شد سه نفر به روستای زندانه مراجعه و از یکی از اهالی با چک پول های جعلی احشام خریداری کرده‌اند.
وی  اظهار کرد: با اقدامات پلیسی  انجام شده؛ متهمان در جاده دوران حین انتقال یک رأس گاو و  سه رأس گوسفند با یک دستگاه خودرو باری نیسان شناسایی و دستگیر و یک میلیون ریال چک پول جعلی از آنها کشف شد.
سردار ملکی با بیان اینکه متهمان ۲۱، ۲۶ و ۳۱ ساله به خرید احشام با چک پول جعلی اعتراف کرده اند ، ادامه داد: ۱۱۰ میلیون ریال چک پول جعلی از فروشنده نیز دریافت ومتهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی گیلان از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هنگام دریافت اسکناس و چک پول به نکات امنیتی تعبیه شده در آن دقت کنند تا در دام سودجویان گرفتار نشوند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۲ بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.