علی حیدری روز دوشنبه  در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، با اشاره به وجود یک مجتمع کارگاهی  و دو شهرک صنعتی در این شهرستان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی بیش از ۹۰ درصد از واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه  شده و فعالیت مابقی را نیز  با مشکل روبرو کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۸۰ درصد  واحدهای مجتمع کارگاهی آستانه اشرفیه  ، ۶۰ درصد از واحدهای شهرک صنعتی پرکاپشت یاورزاده و ۷۰ درصد از واحدهای شهرک صنعتی نقره ده فعالیت خود را آغاز کرده اند افزود: این واحدها در زمینه هایی مانند سلولزی ، شیمیایی ، بسته بندی ، مواد غذایی فعالیت دارند.

به گفته حیدری مساحت مجموع شهرک های صنعتی و کارگاهی این شهرستان حدود ۴۰ هکتار است که تعداد ۶۰ واحد  نیز با اشتغالزایی بیش از ۷۰۰ نفر در آنها فعالیت دارند.

وی فعالیت این واحدها را در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه موثر دانست و گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی که بر اثر شیوع ویروس کرونا با مشکل روبرو شده اند امری ضروری است.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر  و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت  در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.