سیدجلال‌الدین محمد شکریه عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تکذیب شایعات فضای مجازی مبنی بر نبود مواد غذایی و کالاهای اساسی در صورت قرنطینه شدن افزود: قرنطینه و ممنوعیت ورود خودروها به معنای عدم ممنوعیت برای ورود خودروهای حامل مواد غذایی ومایحتاج اساسی نیست و برخلاف شایعات و مواردی که در شبکه‌ها و در فضای مجازی مطرح می‌شود هیچ مشکلی از نظر عرضه مواد غذایی از سوی واحدهای صنفی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر همه انبارهای واحدهای صنفی گیلان، سیلوهای آرد و انبارهای گندم پر هستند، گفت: به هیچ عنوان موضوع تعطیلی واحدهای صنفی به ویژه واحدهایی که عرضه کننده مواد غذایی هستند مانند مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها، خواروبار فروشی‌ها، پروتئینی‌ها و مانند این‌ها در دستور کار ما قرار ندارد.

شکریه همچنین از استمرار فعالیت فروشگاه‌های بزرگ خبر داد و افزود: تعداد واحدهای صنفی استان به ویژه واحدهایی که عرضه کننده مواد غذایی هستند زیاد است و مردم می‌توانند با حفظ آرامش کامل نیازمندی‌های خود را تهیه کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان گیلان تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ساعت کار واحدهای صنفی مستقر در بازار مرکزی شهر رشت از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۸:۳۰ تعیین شده  است.

 از روز جمعه به منظور مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا طرح ممنوعیت ورود خودروها به گیلان در حال اجراست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.