به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد احمدی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رشت در فرمانداری افزود: تمام تلاش این است که محیط بانشاط و بازار متعادلی را برای گردشگران و شهروندان در ایام نوروز داشته باشیم.
وی با بیان نقش بازرسی ها و ضرورت توجه بیشتر آنها به وظایفشان خاطرنشان کرد: انتظار ما از واحدهای بازرسی در همه ایام این است که بدون هیچ گونه چشم پوشی بویژه در بخش بهداشتی به وظایف خود بپردازند.
احمدی با اشاره به آرامش در بازار شهرستان رشت بیان داشت: ایجاد این آرامش در دست ما اعضای ستاد تنظیم بازار است و تعامل میان بخشی بین اعضا و بهره مندی از همه ظرفیت ها در این باره اهمیت بسزایی دارد.
وی در ادامه سخنانش در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رشت با بیان این که عرضه مرغ منجمد به واحدهای صنفی تخلف است و بایستی نظارت دقیق تر داشته باشیم، اظهار کرد: علاوه بر این، اگر چه عرضه مرغ آلوده نداریم اما بایستی مراقبت بیشتری در این رابطه انجام گیرد.
فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر این مطلب که اجازه سوء استفاده به برخی واحدهای صنفی را نمی دهیم، خاطر نشان کرد: واحدهای صنفی که برای عرضه مواد غذایی و غیره اقدام می کنند، باید دارای پروانه و مجوز باشند و در غیراین صورت، به صورت جدی با این واحدها برخورد می کنیم.
وی درباره فعالیت کشت های مشترک در بازار اضافه کرد: بایستی یک سازمان مسوولیت این گشت ها را بر عهده داشه باشد به این دلیل که گشت های پراکنده و متعدد، خود به خود آسیب است بنابراین ساماندهی این گشت ها ضرورت دارد.
احمدی در ادامه سخنانش با بیان این که برپایی نمایشگاه بهاره در آستانه سال جدید کار خوبی است، تصریح کرد: در سال های خیلی گذشته، اتاق اصناف نسبت به برگزاری این نمایشگاه ها مقاومت می کرد اما ما بایستی با برپایی چنین نمایشگاه هایی، به اقشار مختلف مردم توجه داشته باشیم.
فرماندار شهرستان رشت درباره توزیع میوه شب عید و استقبال خوب مردم اظهار کرد: سهمیه ای که سال گذشته برای استان گیلان در نظر گرفته شده بود، جوابگو نبود بنابراین بایستی بر اساس این که پارسال چه میزان توزیع و چه میزان تقاضا داشتیم، امسال سهمیه میوه شب عید را افزایش دهیم.
وی در رابطه با نقش ستاد تنظیم بازار نیز گفت: ستاد تنظیم بازار تنها برای شب عید و ماه رمضان نیست بلکه ستاد مستمری برای پایش، متعادل ساختن بازار و سوء استفاده های احتمالی است.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.