دکتر محمدرضا نقی پور روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با رعایت اصول بهداشتی توانستیم موج سنگین کرونا را پشت سر بگذاریم ، هم اکنون در ارتباط با وضعیت بیماری کرونا به ثبات رسیده ایم و  شواهدی حاکی از موج دوم اپیدمی را نداریم.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت توصیه های حفاظت فردی و تمامی پروتکل های بهداشتی افزود: تمام هشدارها و توصیه ها در ارتباط با پیشگیری از انتشار ویروس کرونا شامل رعایت حفاظت فردی، فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند باید به طور جدی عمل شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: شستن مرتب دست ها، استفاده از ماسک در تجمع ها و رعایت فاصله یک و نیم متر از جمله موارد مهم در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا است .

وی با تاکید بر ضرورت رعایت توصیه های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از سوی اصناف بیان داشت: اصناف مکلف به رعایت دستورالعمل ها در این باره هستند آنها باید ضمن حفاظت فردی و فاصله گذاری های اجتماعی به بهداشت محیط کسب و کار توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه تقسیم بندی شهرستان ها با توجه به وضعیت بیماری کرونا به سه دسته سفید، زرد و قرمز اظهار داشت: با این اقدام، با توجه به وضعیت هر شهرستان، مجوز فعالیت های اجتماعی بیشتری به آن شهرستان داده می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: این موارد بستگی به رفتار مردم دارد که چگونه به طور هوشمندانه و مسئولانه ، توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.