به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم توزیع ۵۰ هزار بسته کمک حمایتی در قالب رزمایش مواسات در مصلای امام خمینی (ره) رشت، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا به بخش‌های مختلف جامعه اعم از اقتصادی، عمرانی و اجتماعی آسیب وارد کرده است.

وی با بیان اینکه میزان پایین آسیب‌های در ایران نسبت به سایر کشورها اشاره کرد و گفت: همدلی و وحدت و انسجام بی نظیر ایرانیان در کمک به همنوع دلیل این پایین بودن میزان آسیب و خسارت ناشی از کرونا است.

استاندار گیلان با اشاره به تعیین بسته‌های حمایتی از سوی دولت برای اقشار آسیب دیده، گفت: البته کمک‌های خیرخواهانه مردم نیز نقش مهمی در جبران این آسیب‌ها و خسارت‌ها دارد.

وی با بیان اینکه دولت ۷۵ میلیارد تومان برای کمک به بخش‌ها و فعالان حوزه اقتصادی اختصاص داده است، تصریح کرد: سهم استان گیلان نیز مشخص و از طریق بانک‌های عامل به فعالان این حوزه پرداخت خواهد شد.

زارع در ادامه به برگزاری رزمایش مواسات در راستای اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: بعد از این سخن رهبری فضای خوبی از همدلی و کمک در میان مردم ایران به ویژه گیلانیان شکل گرفت.

وی ادامه داد: مردم مؤمن، خداجو و نیکوکار گیلانی نیز همانند همیشه که در راستای کمک به آسیب دیدگان حوادث و مشکلات پیشگام بودند، پیش قدم شده و این بار نیز خوش درخشیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.