وحید پورحضرت در جلسه شورای اداری ماسال با اشاره به اینکه اقدامات پیشگیرانه ای در مبارزه با ویروس کرونا باهمدلی وهمکاری همه بخش ها انجام شده است، افزود: تکریم ارباب رجوع در ادارات باید در اولویت قرار گیرد و ارائه خدمات نباید به گونه ای باشد که سبب زیر سوال رفتن خدمات دولت و نظام گردد .

وی با تاکید براینکه اجرای مصوبات فرمانداری برای تمامی ادارات ضروری است، افزود: باید شبکه دولت توسط مدیران راه‌اندازی و اجرا شود زیرا مزایایی چون کاهش هزینه مراسلات پستی و نیروی انسانی رابه دنبال دارد .

وی با اشاره به اینکه رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از کرونا در بخش کشاورزی بسیار اهمیت دارد، عنوان کرد : با همکاری دهیاران ، بخشداران و جهاد کشاورزی و اطلاع رسانی های صورت گرفته زمینه برای استفاده هرچه بهتر از کشت مکانیزه فراهم شده است.
وی در ادامه افزود : روند تعطیلی تمامی مراکز اقامتی، گردشگری و هتل ها ادامه دارد و همچنان اجازه بازگشایی بازارهای هفتگی ماسال و شاندرمن با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند داده نشده است.
 وی با اشاره به اینکه شهرستان ماسال قطب تولید و دامداری و کشاورزی است، افزود: باید با برنامه‌ریزی مدون و در چارچوب ابلاغ‌های جهاد کشاورزی گام اساسی برای تحقق شعار سال برداریم .
فرماندارماسال بر ضرورت همکاری بانک ها در تحقق شعار سال تاکید و عنوان کرد : برای توسعه واحدهای کشاورزی تولیدی و صنعتی مشارکت بانک‌ها ضروری است .
وی افزود: روند اجرای پروژه های عمرانی شهرستان با اعتبارهای تخصیص یافته باید سرعت گیرد .

شهرستان ماسال با دارا بودن بیش از ۴۵ هزار راس دام سنگین و ۶۵ هزار راس دام سبک شامل گوسفند و بز از قطب های تولید دام در گیلان است .

این شهرستان ۵۳ هزار نفر جمعیت دارد و با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.