ارسلان زارع عصر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان در رشت  جوان گرایی را شعار مبنایی جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: در طول ۴۰ ساله انقلاب اعتماد به جوانان در سال های سرنوشت ساز همچون دوران دفاع مقدس و سایر عرصه های انقلاب نتایج درخشانی را بدنبال داشته است.

 وی با بیان اینکه بر استفاده از ظرفیت های جوانان تحصیلکرده در موقعیت های مختلف از جمله بخش مدیریتی اعتقاد راسخ دارم، تصریح کرد: تلاش ما همواره بر این مهم بوده و از اعتماد به جوانان و حضور با انگیزه و موثر جوانان در استان هم پشیمان  نیستیم .

نماینده عالی دولت در گیلان از دستگاه های اجرایی نیز خواست تا در راستای تحقق برنامه های دولت و استفاده از توان و تخصص و انگیزه جوانان در موقعیت های مختلف همت کنند.

وی با اشاره به اینکه جوانان در جریان شیوع کرونا دلسوزانه و مشتاقانه برای همراهی و کمک به کادر درمان و فعالان عرصه سلامت شتافتند، گفت: جوانان برای مقابله با بیماری کرونا پرچمدار خدمات رسانی به نیازمندان و زمینه ساز تقویت اجتماعی بوده و هستند.

زارع با اشاره به تلاش جوانان گیلانی برای کمک به هموطنان در پوشش های متفاوت همچون سمن ها و فعالان مدنی و اجتماعی تصریح کرد: آنان همواره  می کوشند تا چرخ خدمت بی وقفه به حرکت درآید.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: از ظرفیت جوانان به سبب افکار پویا، خلاقیت و انگیزه بالا؛ بسیار بیش از شرایط کنونی می توان بهره گرفت که در این صورت آثار بسیار ارزشمندی هم در جامعه ورونق و توسعه کشور در پی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: گیلان ظرفیت های گسترده و متنوعی دارد که این پتانسیل ها  می توانند در قالب سمن ها به شتاب توسعه استان کمک کنند.

وی با اشاره به اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان در استان طی ماه مبارک رمضان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از تکرار خدمات رسانی به افراد خاص و نیز توزیع عادلانه امکانات و خدمات بین خانوارهای نیازمند تصمیم گرفتیم که کمک ها به صورت متمرکز انجام شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه کمیته شناسایی نیازمندان مشخص شده است، اظهار کرد: با شناسایی افراد مستحق کمک ها  بین آنها عادلانه توزیع می شود.

۱۰۶سمن در گیلان مجوز دارند که ۸۲ مورد آنها دارای فعالیت گسترده ای هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.