عباس اهرابی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه  به منظور دستگیری از قشر نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا از امروز اظهار داشت :  کمیته امداد با کمک و یاری مردم نوع دوست در شب های ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و آسیب دیدگان  متاثر از ویروس کرونا غذای گرم توزیع می کند.

وی تصریح کرد:  آشپزخانه های اطعام مهدوی را برای ماه مبارک رمضان آماده کرده ایم  تا روزانه ۹هزار و ۵۰۰پرس غذا بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده ناشی از کرونا در استان توزیع شود.
وی  خاطر نشان کرد: برای طبخ و توزیع این پرس های غذا تمامی دستو رالعمل های بهداشتی مورد توجه و در دستور کار قراردارد تا غذای سالم و بهداشتی به این خانواده ها تقدیم شود.

آغاز ماه مبارک رمضان امسال مصادف با  ششم اردیبهشت ماه جاری است. رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا راه اندازی شده است.

کمیته امداد گیلان حدود ۱۲۰ هزار خانوار را تحت پوشش دارد. گیلان دومین استان درگیر در زمان شیوع کرونا بود. کرونا نه تنها اقتصاد گیلان بلکه  اقتصاد کشور و جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.