حسن رستم زاد روز شنبه در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: ۴۴ روستا دارای طرح هادی است و یکی از مهمترین برنامه های بنیاد مسکن، اجرای این طرح هاست و این کار اهمیت بسیاری در ساماندهی ساخت و سازها و رفاه روستائیان دارد.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید به توسعه پایدار روستاهای آستارا توجه بیشتر داشته باشد و روستائیان انتظار دارند، خدمات در روستاها و پاسخگویی به مطالبات آنها تسریع شود.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن در طول ۴۱ سال گذشته خدمات قابل توجهی در روستاهای محروم و حتی شهرها ارائه کرده است و تاسیس بنیاد، نتیجه دوراندیشی امام (ره) به سازندگی کشور بود.

فرماندار آستارا گفت: ایران جزو ۱۰ کشور اول دنیا در تجربه بلایای طبیعی است و پس از وقوع سیل و زلزله در برخی استان ها، بازسازی های گسترده بنیاد مسکن را شاهد بوده ایم.

۲۱ فروردین ۵۸ سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام (ره) است و از ۲۱ تا ۳۱ فروردین ماه دهه بنیاد مسکن نام گرفته است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.