سید علی حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح حامی کارت توسط آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان در حال اجراست که در اجرای آن افراد علاقمند می توانند با مراجعه به این آسایشگاه حامی کارت را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح کارت های ۱۰، ۳۰ و ۵۰ هزار تومان تدارک شده است که خیران و نیکوکاران می توانند به آسایشگاه معلولان و سالمندان مراجعه کرده و با انتخاب هر یک از مبالغ یاد شده و دریافت کارت "حامی کارت" در این طرح خیرخواهانه شرکت کرده و ماهانه این مبلغ را به آسایشگاه معلولان و سالمندان کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت خیرین در طرح حامی کارت می تواند موجب تحقق اهداف این آسایشگاه از جمله ارائه امکانات پزشکی، درمانی و مراقبتی بیشتر و بهتر برای مددجویان سالمند، معلول "کودک، نوجوان و بزرگسالان"، افراد دچار ضایعه نخاعی و نیز فراهم شدن امکانات رفاهی و آموزشی بیشتر شود.

وی بیان داشت: کمک های مردم در طرح حامی کارت می تواند زمینه آماده سازی بستر مساعد برای شرکت مددجویان در فعالیت های اجتماعی، حرفه آموزی، هنری و رشد و شکوفایی استعداد و ارتقای روحی، روانی و اعتماد به نفس و اعتلای استقلال مالی مجموعه شود.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۴۰۰ معلول و سالمند در آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان نگهداری می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.