دکتر پیمان اسدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه هزار و ٧٠٦ مورد از این ماموریت ها غیرترافیکی بوده که بیشترین اعزام ماموریت های غیرترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده است.

وی یاداور شد: در اجرای طرح سلامت نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از ٢٤ اسفند ٩٨ تا شانزدهم ماه جاری، یک هزار و ٩٥٦ نفر توسط فوریت های پزشکی در بیمارستان های استان گیلان بستری شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت ٥٨١ ماموریت تصادفی از سوی اورژانس استان گیلان انجام شد، خاطر نشان کرد: از این تعداد ٣٩٥ ماموریت درون شهری و ١٨٦ ماموریت جاده ای را شامل می شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با اشاره به کاهش ٦٦ درصدی ماموریت های این مرکز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، اضافه کرد: با توجه به کاهش ورود مسافران به این استان به علت شیوع کرونا تعداد ماموریت ها در اجرای این طرح  کاهش یافت.

وی با تشریح تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا ، خاطر نشان کرد: در اورژانس گیلان با تشکیل کمیته بحران، کارکنان به تجهیزات کامل حفاظت برای انجام ماموریت های مشکوک به ویروس کرونا مجهز شدند.

وی از مردم خواست تا ترددهای خود را در سطح شهر کاهش داده و به توصیه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر ماندن در منزل توجه کرده تا همه با هم زودتر زنجیره انتقال ویروس کرونا را  بشکنیم.

اورژانس گیلان دارای٦٢ پایگاه شهری و جاده ای است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.