سردار محمد عبدالله پور روز جمعه بهمراه دکتر محمدحسین قربانی نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در استان و ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در بیمارستان رازی رشت،ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی و بسیجیان فعال در این بیمارستان اظهار داشت: تلاش‌ها و اقدامات شما زنان و مردان بزرگ ،مجاهدتی است که اجر آن در نظر خداوند متعال محفوظ است.

وی افزود: البته سپاه و بسیج تا پایان شیوع ویروس کرونا در کنار مردم ایستاده است و مجموعه سپاه قدس گیلان از تمام ظرفیت خود برای رفع این مشکل و بازگشت سلامتی به مردم استان استفاده خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که در هفته‌های اخیر در مسیر دفاع از سلامت جامعه جان خود را از دست دادند، بیان کرد: این شهدا همانند شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم باارزش‌ترین سرمایه یعنی جان خود را فدا کردند تا آرامش و سلامت مردم ماندگار باشد.

وی اضافه کرد: در این راستا نیز مردماستان گیلان باید با توجه جدی و عمل به دستورات و توصیه های مسئولان وزارت بهداشت و سایر مسئولان در کنترل و ریشه کنی بیماری کرونا ، از خدمات ارزنده کادر پزشکی بیمارستان ها قدردانی نمود.

سردار عبدالله پور به فعالیتهای سپاه از آغاز و شیوع بیماری کرونا در گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور بسیجیان در بیمارستان های گیلان برای کمک به کادر درمانی ، توزیع ۴ هزار بسته کمک معیشتی ، توزیع رایگان ماسک ، راه اندازی بیمارستان سیار در رشت ، فعالیت شبانه روزی درمانگاه های متعلق به سپاه قدس گیلان در شهرهای مختلف این استان و همچنین ضدعفونی کردن معابر و ورودی های شهرهای گیلان از دیگر اقدامات و تلاشهای سپاه قدس بشمار می رود.   

  بیمارستان رازی رشت با ظرفیت ۳۰۰ تخت و  نیز ۱۰۰ تخت سیار در حاشیه بیمارستان قبلی که اخیرا ایجاد شده ،محل نگهداری و درمان بیماران مبتلا به کرونا است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.