سیدجلال سید محمدی با اشاره به اینکه طبق پایش‌های صورت گرفته خوشبختانه ۹۸درصد از شرکت کنندگان مشکلی نداشته‌اند اظهار داشت: البته آمار بیماران مشکوک به کرونا بیشتر شده و سرعت انتشار ویروس کرونا در شهرستان ما در حد بالایی است که می طلبد  مردم کرونا را جدی تر بگیرند .
وی حفظ سلامت مردم را در اولویت همه کارها دانست افزود: برای جلوگیری از انتشار و انتقال این ویروس تعطیلی بازارهای سنتی و روز شهرستان همچنان تداوم خواهد داشت و با واحدهای صنفی که رأس ساعت ۱۹ تعطیل نشوند طبق قانون پلمپ می‌شود و این محدودیت ها تا آخر هفته نخست فروردین ماه ادامه دارد .
وی در ادامه خواستار رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در تجمعات مردم شد و اظهار داشت: مردم با قرنطینه در منزل قطع کننده زنجیره انتقال کرونا باشند .
فرماندار صومعه‌سرا  تاکیدکرد باید از تردد ماشین های خارج استان در شهرستان جلوگیری شود .

وی یادآور شد:  در این مدت خیرین آستین همت بالا زده و اقدام به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح، ماسک، دستکش، تجهیزات برای مبارزه با این ویروس در شهرستان کرده اند که نشان از نگاه مسئولانه آنها به جامعه است .
 وی افزود: با تلاش‌های نماینده شهرستان، پنج دستگاه تخت بیمارستانی با متعلقات، دو دستگاه تخت آی سی یو برای بستری بیماران ویژه، پنج دستگاه ونتیلاتور و مقادیر قابل توجهی ماسک و لباس و سایر ملزومات به بیمارستان شهرستان اختصاص داده شده است.
فرماندار صومعه سرا در ادامه تصریح کرد:متاسفانه برخی افراد در شرایط کنونی از فضای مجازی موجود به نفع اغراض شخصی و سیاسی خود استفاده می کنند .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.