خلیل سندی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا و کمبود اقلام بهداشتی همانند ماسک در سطح استان گیلان و شهرستان فومن، اظهار کرد: اتاق اصناف شهرستان فومن با همکاری بسیج خواهران و داوطلبان جمعیت هلال احمر اقدام به تولید ماسک کرده است.

وی با بیان اینکه در این اقدام گروهی از فعالان فضای مجازی شهرستان فومن نیز با جمع آوری ۷ میلیون تومان به ما کمک کردند، افزود: قرار است از امروز روزانه بیش از دو هزار ماسک تولید شده توسط خواهران بسیجی و هلال احمر را در شهرستان توزیع کنیم.

رئیس اتاق اصناف فومن با اشاره به اینکه توزیع ماسک هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر در میدان اصلی شهر جنب ایستگاه راهنمایی و رانندگی انجام خواهد شد، گفت: این کار مردمی بوده و ما در کنار مردم قرار گرفته‌ایم.

وی با تأکید بر لزوم توجه شهروندان به هشدارها و توصیه‌های بهداشتی و درمانی، تصریح کرد: شهروندان در خانه‌های خود به عنوان امن ترین جا بمانند و تنها در موارد ضروری در شهر تردد کنند.

سندی همچنین به ساعت تعیین شده برای اصناف نیز از سوی ستاد مرکزی مبارزه با کرونا اشاره و بیان کرد: هر واحد صنفی که از این ساعت تخطی کنند برخورد قانونی با آن خواهد شد، این اقدام تنها برای حفظ سلامت شهروندان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.