حسن رنجبرعسکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۷۰ شرکت دانش بنیان در مراکز رشد دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان وجود دارد که در راستای اشتغالزایی و کارآفرینی برای دانشجویان فعالیت هایی انجام می دهند.

وی اظهار داشت: اکنون که در شریط خاص بحرانی و شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور قرار داریم که در راستای مقابله با این ویروس در رفسنجان چهار شرکت دانش بنیان دانشگاه ولیعصر (عج) آمادگی خود را اعلام کرده اند و تولید محصولاتی از جمله ژل ضدعفونی کننده دست، اسپری ضدعفونی کننده، ماسک کربنی و مواد اولیه از جمله الکل را آغاز کردند.

رنجبر عسکری خاطرنشان کرد: از روز گذشته یکی از این چهار شرکت به تولید روزانه ۵۰۰ عدد ژل ضدعفونی کننده دست هر کدام ۱۰۰ سی سی پرداخته و سه شرکت دیگر نیز از فردا کار تولید محصولات ذکر شده را آغاز خواهند کرد.

وی گفت: محصولات تولید شده در اختیار دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قرار خواهد گرفت تا در داروخانه ها، مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها توزیع کند.

رنجبرعسکری بیان کرد: برای حمایت از این شرکت ها که در مبارزه با ویروس کرونا وارد عمل شدند بودجه و تسهیلاتی، اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه کرونا نوعی ویروس خطرناک و در حال شیوع گسترده است توصیه کرد: بهتر است مردم توصیه های پزشکان، متخصصان و مسئولان را مورد توجه قرار دهند و ضمن رعایت مسائل بهداشت فردی و اجتماعی در خانه بمانند که بهترین مکان برای دور ماندن از این ویروس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.