سردار محمد عبدالله پور روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سلامتی نقش مهمی در پویایی و نشاط جامعه ایفا می‌کند و با توجه به این امر مهم، سپاه با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌های خود برای مقابله با گسترش ویروس کرونا در جامعه آمادگی دارد و تاکنون نیز در کنار سایر دستگاه ها اقداماتی را انجام داده است.

وی ادامه داد: با این وجود امروزه هر پایگاه بسیج به یک پایگاه سلامت تبدیل شده و با تمام قوا در حوزه سلامت، بهداشت و درمان خدمت‌رسانی می‌کند و امیدواریم که بتوانیم این خدمت رسانی را بیش از پیش گسترش داده و به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری در گیلان و در سطح کشور باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: آموزش، غربالگری و رعایت بهداشت محیط،  سه اصل مهم و اساسی در پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا است و  ۲۰ روز کار جهادی برای ریشه‌ کنی ویروس کرونا زمان نیاز است و تمام فعالان و دلسوزان کشور باید توان خود را در این حوزه معطوف کنند.

عبدالله‌پور از اعضای ستاد مقابله با کرونا درخواست کرد که از ظرفیت‌های موجود به‌ نحو مطلوب و کامل استفاده کنند که در این راستا باید از امکانات و فضاهای شهری مانند بیلبوردها جهت اطلاع‌ رسانی و آموزش به مردم بهره برده تا این ویروس منحوس ریشه‌کن شود.  

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر راه اندازی بیمارستان سیار ۱۲۰ تخته خوابی در محوطه بیمارستان رازی رشت، سپاه قدس گیلان از زمان شیوع ویروس کرونا اقدامات مختلفی از جمله تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی شامل دستکش و مواد ضدعفونی کننده را انجام داده و همچنین تمام درمانگاه‌ های متعلق به سپاه گیلان در این ایام در سراسر استان شبانه‌ روزی بوده و به بیماران نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی مناسب ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.