به گزارش ایرنا ، مسعود مرسل پور روز یکشنبه درجلسه شورای اداری قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهارکرد:درابتدای فعالیت دولت یازدهم ، تنها چند ستون بیمارستان دولتی قرچک که مصوبه دولت های قبل بود علم شده بود ، فاضلاب در سطح معابر رها بود ، مدارس متراکم ترین جمعیت دانش آموزی را داشت ، بهداشت و درمان همخوانی با جمعیت شهری را نداشت و بسیاری از مشکلات بر روی یکدیگر انبار شده بود.
وی افزود : تنها چند روز پس از فعالیت دولت یازدهم ، عملیات احداث بیمارستان دولتی قرچک آغاز شد و طی 26 ماه این بیمارستان به طور کامل احداث شده در صورتی که بیمارستان 94 تختخوابی شهرستان پاکدشت در مدت هشت سال احداث گردیده است.
مرسل پور با بیان این که برخی از مسئولان احداث این بیمارستان را به بنیاد برکت نسبت می دهند گفت : اگر قرار بود که این کار توسط بنیاد برکت صورت گیرد ، قطعا در دولت قبل هم می توانستند این کار را انجام دهند ، این بنیاد در بسیاری از استان ها و مناطق محروم به کمک دولت آمده و کارهای بزرگی انجام داده که نمونه آن را می توان در خدمت رسانی به منطقه بشاگرد مشاهده کرد که با کمک دولت هشتم این اقدام صورت گرفت.
وی گفت : نیمی از هزینه های احداث این بیمارستان توسط بنیاد برکت تأمین شده است.
وی بیان کرد: امروز تمامی فعالیت های مربوط به ساختمان بیمارستان 96 تختخوابی قرچک انجام شده ، تجهیزات تأمین شده و فقط مشکل تأمین نیروی انسانی پیراپزشکی و کادر درمانی است که حتی حاضر شدیم با پرداخت حقوق موقت به عنوان اضافه کار ، نیروی مورد نیاز را تأمین کنیم که در صورت تحقق این امر ، تا پایان سال جاری یا نهایتا در فروردین ماه سال آینده این بیمارستان افتتاح می شود.
وی تصریح کرد: درست است که نماز جمعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به فرموده امام راحل ، مساجد سنگر هستند ولی نباید انتقادات و مواردی که از این تریبون اظهارشود که به تخریب دولت منحر گردد ، تمامی مسئولان شهرستان قرچک به مردم خدمت می کنند و نباید این خدمات نادیده گرفته شود.
وی با انتقاد از عدم حضور نماینده شهرستان در جلسات شورای اداری قرچک گفت : 26 ماه است که نماینده شهرستان در جلسات شورای اداری قرچک با وجود دعوت رسمی حضور پیدا نکرده تا از نزدیک با مشکلات ادارات آشنا شود هرچند که دولت و نماینده آن توان رفع تمامی مشکلات شهرستان را به تنهایی دارند.
فرماندار قرچک بیان کرد: هم اکنون شرایط برای احداث بیمارستان تخصصی کودکان و بزرگترین پارک آبی جنوب شرق در شهرستان قرچک فراهم شده که این نشان از عزم دولت در رفع محرومیت از این شهرستان دارد.
وی تأکید کرد:ما به دولتی که در آن کار می کنیم تعصب داشته و حساس هستیم ، امروز به برکت خدمات دولت بسیاری از مشکلات شهرستان قرچک برطرف شده و نباید با حرف های ناامید کننده ، این خدمات نادیده گرفته شود.
مرسل پور بیان کرد: خدمات دولت در قرچک باعث شده تا 5 میلیارد تومان تسهیلات برای تهیه تاکسی ویژه ایثارگران اخذ شود ، حتی یک کارخانه نیز در شهرستان تعطیل نشده ، خدمات مناطق روستایی از رشد قابل توجهی برخوردار شود و رشد مراکز بهداشتی و درمانی منطبق با جمعیت شهرستان شود.
وی از راه اندازی شهرک صنعتی قرچک به عنوان یکی دیگر از خدمات دولت در قرچک یاد کرد و افزود : احداث شهرک صنعتی قرچک از مصوبات دولت هشتم است ولی مجوز تغییر کاربری این شهرک با همت دولت در سال 95 اخذ شد.
مرسل پور گفت : تا پیش از دولت یازدهم تنها سه کارخانه برای حضور در این شهرک صنعتی اعلام آمادگی کرده بود ولی امروز بیش از 250 کارخانه فعالیت خود را در این شهرک آغاز کرده و یا در حال احداث ابنیه مورد نیاز می باشند.
فرماندار قرچک تأکید کرد: مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند و نباید با حرف های ناامید کننده ، آن ها را نسبت به آینده نظام دلسرد کرد.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.