مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته بیست و ششم لیگ دسته اول کشور اعلام شد که سعید رحیمی مقدم نیز بازی تیمهای سپیدرود و آرمان گهر سیرجان را قضاوت می کند.

علیرضا وهابی افزود : همچنین علی اکبر عظیم پور و حسین گلشنی به عنوان کمک داور در این بازی حضور می یابند،  شهاب محمدی به عنوان داور چهارم و فرزاد معبودی نیز به عنوان ناظر گروه داوری، در دیدار تیمهای سپیدود و آرمان گهر حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان عصر روز جمعه نهم اسفند ماه در هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

وی بیان کرد: همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در این هفته باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود و داماش نیز روز جمعه در تهران رو در روی تیم بادران قرار خواهد گرفت.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان همچنین به نامه مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت نیز در خصوص لغو بازی این تیم برابر آرمان گهر اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان گیلان و شهرستان رشت،  مسئولان باشگاه سپیدرود درخواست کردند تا کنترل و ریشه کنی این بیماری،  بازی های سپیدرود لغو شود اما مسئولان سازمان لیگ در یک پافشاری عجیب دستور به برگزاری این دیدار داده اند.

وهابی اضافه کرد: امیدواریم مسئولانی که چنین دستوری را صادر کرده اند، فردا در ورزشگاه سردارجنگل رشت حضور یابند و از نزدیک نظاره گر این بازی باشند چون به طور حتم آنان اعتقادی به این بیماری ندارند و بسیار خوشحال خواهیم شد که میزبان این مسئولان باشیم تا آنان نیز همانند سایر بازیکنان و کادرفنی دو تیم، مسئولان اجرایی، داوران و غیره در ورزشگاه حضور یابند.

تا پایان هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، آرمان گهر سیرجان با ۲۸ امتیاز در مکان سیزدهم و سپیدرود رشت با یک بازی کمتر و کسب ۲۳ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.