مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه تیم سپیدرود در دیدار برابر رایکا بابل بازیکن محروم و مصدوم ندارد و با تمام قوا و قدرت رو در روی این تیم قرار خواهد گرفت.

رادنی دیدار افزود: تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و رایکا بابل عصر روز یکشنبه (فرا) در هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، در بابل به مصاف هم خواهند رفت.

وی ادامه داد: میکاییل ایمن تراج، رضا احمدی ، محمد خمیسی ، ابوالفضل قربانی ، وحید سبزی ، ساسان شیرمردی، آرین نصیرنژاد، مهیار نوری ، حسام یعقوبی ، حسین احمدلو، هومن ربیع زاده ، میثم کریمی ، میلاد احمدی ، فزاد محمدی ، محمد شادکام، بابک عبدالله زاده ، یاسر حاتم زاده ، جواد آقایی پور، رضا عاشوری و امیرحسین اسکندری کاروان تیم فوتبال سپیدرود رشت را در دیدار برابر رایکا بابل تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: برای دیدار مقابل تیم رایکا در بابل، تعدادی از طرفداران سپیدرود نیز برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه بابل خواهند آمد و همچنین از گیلانیان و طرفداران سپیدرود در مازندران نیز دعوت می کنیم تا در این دیدار که تماشای آن رایگان می باشد، برای حمایت از سپیدرود در ورزشگاه بابل حضور یابند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: این دیدار برای تیم سپیدرود از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این بازی، یکی از دیدارهای حساس و سرنوشت ساز سپیدرود در دور برگشت بشمار می رود و امیدواریم که در نهایت سرخپوشان رشتی نتیجه قابل قبولی را کسب کنند.

دیدار خاطرنشان کرد: به هرحال کادر فنی و بازیکنان سپیدرود مترصد کسب پیروزی در این دیدار به همره ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند هستند و امیدواریم که در پایان این دیدار نیز، طرفداران سپیدرود از نتیجه کسب شده راضی باشند و بتوانیم با یک پیروزی خارج از خانه به رشت برگردیم.

 تا پایان هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با ۲۳ بازی و کسب ۲۳ امتیاز در مکان شانزدهم و رایکا بابل با ۲۴ بازی و کسب ۲۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.